[미국] 에보쿠아, Water One®서비스 플랫폼 출시 

미션 크리티컬 워터 트리트먼트 솔루션 분야의 업계 선두기업인 에보쿠아 워터 테크놀러지(Evoqua Water Technologies)는 최근 고객들이 수처리 시스템을 아웃소싱하고 핵심사업에 집중할 수 있도록 최적화된 Water One®서비스 플랫폼을 전국에 출시한다고 발표했다. 

에보쿠아(Evoqua)는 운영 및 고객의 수처리 시스템 유지 보수를 하는 기업이다. 

Water One®은 Evoqua의 물 전문지식, 사전 예방적 서비스 및 검증된 기술을 데이터 인텔리전스와 결합하여 고객의 물 운영관리를 지속적으로 개선하는 향상된 서비스 모델이다. 하나의 솔루션의 이점 시스템 최적화, 예측 및 사전 서비스, 단순화 된 요금 별 요금 청구 및 가격 책정이 포함된다. 

Evoqua CEO인 론 키팅(Ron Keating)은 "더 나은 품질과 쉽게 접근할 수 있는 물에 대한 전세계적인 요구에 따라, 우리의 목표는 고객에게 수처리 목표를 가장 잘 달성할 수 있는 올바른 솔루션과 전문 지식을 제공하는 것이다. 우리는 고객이 수처리 업체와 상호작용하는 방식을 혁신할 수 있는 획기적인 혁신적인 서비스로 길을 선도하고 있다"라고 말했다. 

론 키팅(Ron Keating) CEO는 이어 "Water One® 플랫폼을 통해 고객은 필요한 수질과 수량을 알려주고 나머지는 수행한다"고 말했다. 

Water One® 서비스를 통해 Evoqua는 고객의 현장 물 요구사항을 충족시키는 올바른 기술과 경제적 솔루션을 결정하고 거기에서 시스템을 설계, 구축, 설치 및 유지 관리한다. 

또한 Water One® 서비스는 실시간 데이터 분석 및 원격 모니터링 기능을 사용하여 서비스 인력의 활용도, 경로 및 일정을 최적화함으로써 Evoqua의 자체 예측 유지 보수 경제성을 향상시킨다. 

미국 플로리다주 마이애미에 있는 노스 쇼어 메디컬 센터(North Shore Medical Center)의 검사 서비스 책임자인 레오나드 신토(Leonard Scinto)는 "에보쿠아 전문가팀이 우리를 위해 우리 수계를 감시하고 있다는 생각이 맘에 든다”면서 "Water One®을 사용하면 Evoqua는 수질문제가 발생하기 전에 수질 규정을 위태롭게 할 수 있는 문제가 발생하면 원격으로 알 수 있다.  이 프로그램은 우리에게 유리하다"고 강조했다. 

Evoqua는 수백 개의 지역에서 Water One® 플랫폼을 성공적으로 구현했다. 이 서비스는 현재 산업 및 지자체 고객에게 전국적으로 제공되고 있다. 

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Evoqua Launches Water One® Service Platform Nationwide

Evoqua Water Technologies, an industry leader in mission critical water treatment solutions, recently announced the national launch of its optimized Water One® service platform, which enables customers to outsource their water treatment systems and focus on their core business, while Evoqua manages the operation and maintenance of customers’ water treatment systems. 

Water One is an enhanced service model that uniquely combines Evoqua’s water expertise, proactive service and proven technology with data intelligence to continuously improve customers’ water operation management. Benefits of a Water One solution include: system optimization, predictive and proactive service, and simplified, pay-by-use billing and pricing. 

“With a global demand for better quality and easily accessible water, our aim is to provide our customers the right solutions and expertise to best achieve their water treatment objectives. We are leading the way with an innovative, groundbreaking service that reinvents the way customers interact with their water treatment supplier,” said Evoqua Chief Executive Officer Ron Keating. “With the Water One platform, customers tell us the water quality and quantity they need ? and we do the rest. We like to say, Water One ? and done.” 

With Water One services, Evoqua determines the right technology and economic solution to meet customers’ on-site water requirements and from there, designs, builds, installs and maintains the systems. Additionally, Water One service utilizes real-time data analytics and remote monitoring capabilities to enhance Evoqua’s own predictive maintenance economics by optimizing the utilization, routes, and scheduling of its service personnel. 

“I like the idea that a team of experts is watching over our water system for us,” says Leonard Scinto, Director of Laboratory Services for North Shore Medical Center in Miami, Florida. “With Water One, Evoqua knows remotely if an issue arises that could put our water quality specifications at risk, and they arrive before a water quality issue occurs. The program works well for us. They’ve got our back 24/7.”

Evoqua has successfully implemented the Water One platform at hundreds of locations. The service is now available nationwide for customers in the industrial and municipal markets.

[출처 = 워터온라인(https://www.wateronline.com/doc/evoqua-launches-water-one-service-platform-nationwide-0001 / 2018년 11월 14일] 

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