[미국] 120Water와 PUR® 커뮤니티 협력 수돗물 개선 프로그램 간소화

 
미국 전국에 18만 개 이상의 샘플 사이트에서 사용 중인 디지털 워터 플랫폼(digital water platform)인 120Water가 공공시설, 지자체의 식수 프로그램 사용 시점을 간소화하기 위해 트로이(Troy)의 헬렌 브랜드(Helen brand) PUR가 만든 새로운 시책인 PUR 커뮤티티(PUR Community)와 힘을 합쳤다.

120Water는 이번 파트너십을 통해 복잡한 물 프로그램을 관리하고 현대화하는 데 사용되는 종합적인 디지털 워터 플랫폼의 일부로 PUR 피처 및 필터 키트를 제공할 수 있으며, 향후 개정된 리드 앤 코퍼 규칙(Lead & Copper Rule ; LCR)을 비롯한 EPA 규제를 준수할 수 있도록 지원할 수 있다.

120Water는 물 전문가가 수돗물 테스트 키트의 전송 및 추적을 자동화하는 엔드투엔드 솔루션(end-to-end solution) 준수를 유지하고, 고객 정보, 서비스 라인, 수질 결과 등 모든 관련 데이터를 통합하며, 영향을 받는 소비자에게 필터/피처 키트(filter/pitcher kits)의 이행 관리, 즉시 사용 가능한 통신 기능을 제공할 수 있도록 돕는다.

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120Water는 최근 출범한 PUR Community 이니셔티브에 자연스럽게 부합하는 것으로, 수질 문제를 겪고 있는 지자체를 교육하고, 납을 줄이는 데 도움이 되는 즉각적이고 비용 효율적인 사용지점 여과 솔루션을 지원하기 위한 자원으로 고안되었다.

PUR Community는 PUR 브랜드의 경험을 바탕으로 물의 높은 납의 영향을 받은 커뮤니티를 지원한다. 지난 7년간 PUR는 50만 점 이상의 사용지점 정수장치와 교체필터를 보급해 시 파트너십을 통해 피해 도시의 주민들을 돕고 있다.

트로이(Troy)의 헬렌 미첼(Helen Mitchell)은 "전국적으로 안전한 식수에 대한 접근을 개선하기 위한 해결책의 중요한 부분이 협업이라는 것을 알기 때문에 PUR Community를 만들었다"라면서 "우리는 120Water와 같은 업계 리더와 함께 일하게 되어 기쁘다. 이것은 지역사회가 가장 두드러지게 장기적인 변화를 주도하고 있는 문제 해결을 위해 단기적인 해결책으로 투수와 필터를 제공할 수 있는 우리의 능력을 더욱 높일 것이기 때문이다"라고 말했다.

120Water의 메간 글로버(Megan Glover) CEO는 "물 공급업자들은 안전하고 저렴한 식수를 공급해야 한다는 많은 압력을 받고 있으며 EPA가 안전식수법을 개정하면 그들에게 더 많은 세금을 부과할 것"이라고 말했다.

메간 글로버(Megan Glover) CEO는 이어 "120Water는 최고의 수질 업체들과 지속적으로 관계를 구축하여 식수 준수를 위한 신뢰할 수 있는 엔드투엔드 솔루션(end-to-end solutions )을 제공하고 신뢰할 수 있는 교정조치 프로그램을 육성하고 있어 PUR와 협력하게 되어 기쁘다"고 말했다.

120Water의 턴키 플랫폼은 수산업계가 납 서비스 라인 교체 등 광범위한 식수 프로그램을 관리할 수 있도록 특별히 구축됐으며 납, 비소 등 여러 오염물질에 적용할 수 있다.

■ 120Water 정보
미국 전국의 물 전문가들은 가장 복잡한 식수 및 폐수 계획을 합리화하고 현대화하기 위해 120Water에 의존하고 있다. 120Water 플랫폼은 샘플&필터키트, 클라우드 기반 소프트웨어, 운영자원을 절약하면서 규모에 맞게 물 프로그램을 관리하고 실행하는 데 사용되는 서비스로 구성된다.

120Water 솔루션은 뉴어크시(NJ), 피츠버그 상하수도청, 시카고 공립학교, 인디애나 재무청 등 미국 전역 18만 곳에서 사용되고 있다.

■ PUR 커뮤니티(PUR Community) 정보
PUR 커뮤니티(PUR Community)는 지역 청정 물 노력을 위한 자원으로 트로이(Troy)의 헬렌(Helen)에 의해 개발되었는데, 이 자원은 장기적 변화에 대처하는 지역 사회의 단기적 해결책으로 투수와 수도꼭지 여과 제품을 제공한다.

PUR커뮤니티(PUR Community)는 PUR의 업계 선도적인 기술과 전문지식을 매일 지역사회에 봉사하면서 얻은 시군의 독특한 통찰력과 결합해 맞춤형 프로그램을 만드는 파트너십이다.

PUR는 물 여과 기술의 선구자로 지역사회를 위한 안전한 물 솔루션을 제공하기 위한 지속적인 혁신과 엄격한 테스트를 위해 노력하고 있다.

고급 여과 기술, 수질 검사 및 제조 모범 사례에 대한 40년 이상의 경험과 전문 지식을 겸비한 화학 및 기계 엔지니어들로 구성된 PUR은 WQA, AWA, NSF 및 EPA와의 조직적 관계를 통해 보다 큰 물 커뮤니티와 지속적으로 협력하고 있다.

지난 7년 동안 PUR는 50만개 이상의 필터를 배포해 전국 각지의 피해 도시의 주민을 도와 지자체 협력과 기부를 통해 도움을 주고 있다.

 [원문보기]

 120Water And PUR® Community Join Forces To Simplify Lead Remediation Programs

 
Zionsville, IN (GLOBE NEWSWIRE) - 120Water, a digital water platform in use at more than 180,000 sample sites across the nation, has joined forces with PUR Community, a new municipality initiative created by PUR, a Helen of Troy brand specializing in at-home water filtration, to simplify point of use drinking water programs for utilities, municipalities, and facilities, including lead remediation programs. Click to tweet.

With this partnership, 120Water can offer PUR pitcher and filter kits as part of its comprehensive digital water platform used across the country to manage and modernize complex water programs and to help stay compliant with EPA regulations, including the upcoming revised Lead & Copper Rule (LCR).

120Water helps water professionals maintain compliance with an end-to-end solution that automates the sending and tracking of tap water test kits; unifies all related data, including customer information, service lines, and water quality results; manages the fulfillment of filter/pitcher kits to affected consumers; and provides out-of-the-box communications, reports, and dashboards, including a Public Transparency Dashboard of known lead service lines.

120Water is a natural fit with the recently launched PUR Community initiative, which is designed as a resource to educate municipalities experiencing water quality issues and help with immediate and cost-effective point-of-use filtration solutions to help reduce lead.

PUR Community extends on the PUR brand's experience supporting communities that have been impacted by elevated levels of lead in the water. In the past seven years, PUR has distributed more than half a million point-of-use water filtration systems and replacement filters to help residents in affected cities through municipal partnerships.

“We created PUR Community because we know that collaboration is a critical part of the solution to improve access to safer drinking water across the country. We’re thrilled to work with an industry leader like 120Water as this will further our ability to provide pitcher and filters to communities as a short-term solution as they tackle long-term change, most notably lead remediation,” said Mike Mitchell, Director of Advanced Technologies of the Health and Home division, at Helen of Troy.

“Water providers are under a lot of pressure to deliver a safe and affordable supply of drinking water, and EPA revisions to the Safe Drinking Water Act will tax them even further,” said Megan Glover, CEO of 120Water.

“120Water is excited to be working with PUR as we continue to build relationships with the best water quality companies to deliver trusted, end-to-end solutions for drinking water compliance, and to foster reliable remediation programs.”

120Water’s turnkey platform was built specifically for the water industry to manage a broad scope of drinking water programs, such as lead service line replacement, and can be applied to multiple contaminants, including lead and arsenic.

About 120Water
Water professionals across the country rely on 120Water to streamline and modernize their most complex drinking and waste water initiatives.

The 120Water platform consists of sample & filter kits, cloud-based software, and services used to manage and execute water programs at scale while saving operational resources.

120Water solutions are used in 180,000 locations across the United States for clients including the city of Newark (NJ), Pittsburgh Water and Sewer Authority, Chicago Public Schools, and Indiana Finance Authority. More information is available at 120Water.com and on Twitter @120_Water.

About PUR Community
PUR Community was developed by Helen of Troy as a resource for local cleaner water efforts, which provides pitcher and faucet filtration products as short-term solutions for communities tackling long-term change.

PUR Community is a partnership that combines PUR's industry leading technology and expertise with the municipality's unique insights, gained from serving their communities every day, to create a customized program.

PUR is a pioneer in water filtration technology and is committed to continued innovation and rigorous testing to provide safer water solutions for communities.

Made up of chemical and mechanical engineers with over 40 years of combined experience and expertise in advanced filtration technologies, water quality testing, and manufacturing best practices, PUR is consistently engaged with the larger water community through organizational relationships with the WQA, AWWA, NSF and EPA.

In the past seven years, PUR has distributed more than half a million filters to help residents in affected cities across the country through municipality partnerships and donations.

[출처=워터온라인(https://www.wateronline.com/doc/water-and-pur-community-join-forces-to-simplify-lead-remediation-programs-0001) / 2020년 11월 12일]

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