[미국] 120워터, Esri 커넥터 추가, 수도시설 LCRR 준수 지원

▲ 120워터(120Water)는 수도 시설이 납 및 구리 규정 개정(LCRR)을 충족하고 깨끗한 식수에 대한 접근을 확대할 수 있도록 설계된 새로운 기능 셋을 도입했다. [사진출처 = 120water]

프로그램 관리를 위한 솔루션 제공업체인 120워터(120Water)는 수도 시설이 12월에 발효될 것으로 예상되는 납 및 구리 규정 개정(LCRR)을 효율적으로 충족하고 깨끗한 식수에 대한 접근을 확대할 수 있도록 설계된 새로운 기능 셋을 도입했다.

12월에 발효될 예정인 LCRR은 유틸리티 및 수도 시스템이 식수에서 납을 테스트하고 개선하는 방법, 그리고 거주자 및 기타 이해 관계자와 소통하는 방법을 근본적으로 바꿀 것이다. 새로운 법률의 주요 조항은 수도 시설이 납 서비스 라인(LSL)의 목록을 개발하고(공공 및 민간 모두를 위해), 개선된 물 샘플링 절차를 구현하고, 샘플에서 납 수준이 상승한 경우 거주자에게 더 신속하게 알릴 것을 요구한다.

이러한 규정의 부담을 완화하고 이러한 새로운 요구 사항을 충족하기 위한 노력의 수계를 지원하기 위해 여러 가지 중요한 고객 참여 기능이 120Water 플랫폼에 추가됐다.

연락처 향상 - 유틸리티가 데이터베이스의 모든 위치에 대한 고객 연락처의 강력한 뷰를 구축할 수 있다. 유틸리티는 개별 주소에 대한 거주자 이력을 보고, 청구 및 기타 정보를 하나의 레코드로 통합하고, SMS 알림을 활성화하기 위해 휴대폰 번호를 지정할 수 있다.

능률적인 거주자 커뮤니케이션 - 능률적인 거주자 커뮤니케이션을 통해 유틸리티는 LSL 검증 노력, 굴착에 필요한 허가, 납 수준 초과와 같은 시간에 민감한 정보를 시기 적절하고 효과적이며 매력적인 방식으로 전달할 수 있다. 유틸리티는 120워터를 사용하여 동급 최고의 커뮤니케이션 템플릿 및 맞춤형 브랜드 자료 라이브러리를 사용하여 이메일, 문자 알림 및 편지 전송을 자동화할 수 있다. 120워터는 또한 유틸리티가 PR 캠페인과 일대일 커뮤니케이션을 관리하는 데 도움을 준다.

활동 추적 - 유틸리티가 모든 활동 및 고객과의 통신을 기록하고 위치 및 거주자별로 이러한 상호 작용의 기록 기록을 유지할 수 있습니다.

Esri 커넥터 - Esri 고객이 GIS(지리 정보 시스템) 및 기타 자산 데이터를 120워터에 더 쉽게 연결하여 규정 준수를 간소화할 수 있다. 회사의 미래 데이터 커넥터 중 첫 번째인 Esri 커넥터는 두 시스템을 연결하여 자산 관리 데이터를 원활하게 공유한다. 120워터의 고객은 LSL 목록을 빠르고 정확하게 작성할 수 있으며 서비스 라인 교체 및 연간 보고를 쉽게 수행할 수 있다.

120워터의 CEO인 메건 글로버(Megan Glover)는 "LCRR은 더 높은 수준의 고객 참여와 커뮤니케이션을 요구하며 많은 수도 시설이 새로운 규칙의 이러한 측면에 대해 준비가 되어 있지 않다고 생각한다"면서 "120워터 플랫폼의 이러한 새로운 기능은 고객에게 새로운 규정을 계속 준수할 수 있는 올바른 도구 세트를 제공할 것"이라고 말했다.

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120Water Adds Customer Engagement Features and Esri Connector to Help Water Utilities Meet Lead and Copper Rule Revisions

120Water, the nation’s leading solutions provider for managing lead programs, has introduced a new set of features designed to help water utilities efficiently meet the Lead and Copper Rule Revisions (LCRR) anticipated to go into effect in December and to expand access to clean drinking water as outlined in the $1.2 trillion Infrastructure Investment and Jobs Act that became law in November.

The LCRR, with a scheduled effective date in December, will fundamentally change how utilities and water systems test for and remediate lead in drinking water, and how they communicate with residents and other stakeholders. Key provisions of the new law require water utilities to develop an inventory of lead service lines (for both the public and private side), implement improved water sampling procedures, and notify residents more rapidly if a sample shows elevated lead levels.

To help ease the burden of these regulations and assist water systems in efforts to meet these new demands, a number of critical customer engagement features have been added to the 120Water platform.

Contacts enhancement–allows utilities to build a robust view of customer contacts for any location in their database. Utilities can view a history of residents for an individual address, consolidate billing and other information in one record, and specify mobile numbers to enable SMS notifications.

Streamlined resident communications–enable utilities to communicate time-sensitive information—such as lead service line verification efforts, permission needed to dig, and lead level exceedances—in a timely, effective and engaging manner. Using 120Water, utilities can automate the sending of email, text notifications and letters using a best-in-class library of communication templates and custom-branded materials. 120Water also helps utilities manage PR campaigns and one-to-one communication.

Activity tracking–enables utilities to log all activities and communications with customers and keep historical records of these interactions by location and resident.

Esri Connector–makes it easier for Esri customers to better connect geographic information systems (GIS) and other asset data to 120Water for streamlined compliance. The Esri Connector, the first of many future data connectors for the company, makes the sharing of asset management data seamless by connecting the two systems. 120Water’s customers can inventory lead service lines with speed and accuracy and easily conduct service line replacement and annual reporting.

“LCRR demands a higher level of customer engagement and communication, and many water utilities feel unprepared for this aspect of the new rule,” said Megan Glover, CEO of 120Water. “These new features of the 120Water platform will give our customers the right toolset to remain compliant with the new regulations.”

To learn more about these new solutions, you can join 120Water’s product launch on Wednesday, December 8 at 1 pm EST. Click here to register.

[출처 = 120water(https://120water.com/adds-customer-engagement-features-esri-connector-to-help-meet-lead-and-copper-rule-revisions/) / 2021년 12월 2일]

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